Istanbul – 3 noćenja / avionom
PO JEDINSTVENOJ PRODAJNOJ CENI / SVE UKLJUČENO U CENU:
AVION + AERODROMSKE TAKSE + TRANSFER + SMEŠTAJ
4 DANA 3 NOĆENJA
Program putovanja:
1.DAN – putovanje BEOGRAD-ISTANBUL: Sastanak putnika na aerodromu Nikola Tesla kod agencije (broj 703). Let kompanijom Turkish Airlines TK 1082 za Istanbul u 08.45, sletanje u Istanbul u 12.35h (lokalna vremena prema objavljenoj satnici avio kompanije). Organizovan transfer i smeštaj u hotel. Slobodno vreme ili fakultativni obilazak Sulejmanija džamije, koja je izgrađena oko 1550. godine i vrhunsko je delo najvećeg osmanlijskog (otomanskog) arhitekte i graditelja Sinana. NOĆENJE.
2. DAN: ISTANBUL: DORUČAK. Slobodno vreme za individualne aktivnosti ili fakultativni poludnevni izlet Azijska tura. Obilazak azijskog dela Istanbula obuhvata odlazak na Camlidze, najpoznatiji vidikovac odakle se pruža nezaboravan pogled, kraću šetnju kroz ÜskÜdar u kome se nalaze luka i Devojačka kula i Bagdadskom ulicom najdužim bulevarom sa mnoštvom restorana i prodavnica svetskih brendova, odlazak do četvrti Kadikoy gde možete prošetati uskim, vijugavim ulicama prepunim kafića, barova, restorana i vintaž radnji. NOĆENJE.
3. DAN: ISTANBUL: DORUČAK. Slobodno vreme za individualne aktivnosti ili fakultativno krstarenje BOSFOROM sa posetom Vaseljenskoj patrijaršiji, a u večernjim satima mogućnost fakultativne posete RESTORANU na brodu ORIENT HOUSE. (www.orienthouseistanbul.com), gde ćete uz večeru, piće, orijentalnu muziku i programom sa trbušnim plesačicama na originalan način osetiti duh ove zemlje. NOĆENJE.
4.DAN – putovanje ISTANBUL-BEOGRAD: DORUČAK. Odjava iz hotela. Slobodno vreme do polaska na aerodrom, ili fakultativni obilazak lokaliteta najvažnjih spomenika Carigrada u pratnji vodiča – Antičkog-hipodroma, Aja Sofije nestvarne crkve (a sada džamije) koja je zavrsena 537.g.n.e. Topkapi palate (rezidencija sultana iz vremena vrhunca moći Osmanlija) gde se ulazi u prvo dvorište. Organizovan transfer do aerodroma. Poletanje aviona TK 1083 za Beograd u 19.50h i očekivano vreme sletanja na aerodrom Nikola Tesla oko 19.30 h (lokalna vremena prema objavljenoj satnici avio kompanije). Kraj programa.
Cenovnik:
Ime hotela i usluga | Datum | Cena |
Dekor Hotel 3* ND |
Jun : 03,10,17, 24 Jul: 08, 22. Avgust: 05, 19, 26. |
379 €
|
Buyuk Sahinler Hotel 4* ND |
Jun : 03, 10, 17, 24. Jul: 08, 22. |
425 € |
Carlton 4* ND |
Jun : 03, 10, 17, 24. Jul: 08, 22. |
465 € |
PO JEDINSTVENOJ, PRODAJNOJ CENI / SVE UKLJUČENO U CENU – IZRAŽENO u € PO OSOBI
USLOVI PLAĆANJA:
Plaćanje je isključivo u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu NBS, na dan uplate.
NAČIN PLAĆANJA:
Celokupan iznos aranžmana do 6 mesečnih rata za korisnike VISA, AMERICAN EXPRESS i MASTER kreditne kartice INTESA BANKE; ili 100 € po osobi prilikom rezervacije a preostali iznos do pune cene aranžmana gotovinski, platnim karticama, a najkasnije 21 dan pre početka aranžmana ili 100 € po osobi prilikom rezervacije a preostali iznos do pune cene aranžmana u 3 jednake mesečne rate – čekovima građana koji se deponuju prilikom rezervacije, bez uvećanja cene aranžmana. U slučaju značajnih poremećaja na monetarnom tržištu, cena aražmana podleže promeni.
ARANŽMAN OBUHVATA: Avio-prevoz na relaciji Beograd-Istanbul-Beograd redovnom linijom avio kompanije Turkish Airlines, autobuski transfer na relaciji aerodrom-hotel-aerodrom u Istanbulu, smeštaj u dvokrevetnim ili dvokrevetnim sobama sa pomoćnim ležajem u hotelu sa tri ili četiri zvezdice na bazi 3 noćenja sa doručkom, boravišnu taksu, asistenciju lokalnog predstavnika na srpskom ili hrvatskom jeziku za vreme boravka na destinaciji, avio takse 45,81 € (17.35 eur taksa Bgd aerodroma, 20 eur taksa IST aerodroma, 4.48 eur bezbednosna taksa Bgd aerodroma, 0.98 eur naknada za unapređenje vazdušnog saobraćaja republike Srbije, M6 3 eur) i YR taksa 88 eur – aviokompanijska doplata za gorivo u slučaju poskupljenja goriva – takse su podložne promenama, a visina iznosa doplate za gorivo zavisiće od poskupljenja cene goriva pred realizaciju leta, u odnosu na ugovorenu, tačan iznos doplata za gorivo će biti poznat najkasnije 5 dana pred polazak, a o čemu će putnici tada biti i obavešteni. Ukupan iznos za sve avio takse iznosi trenutno 133,81 eur, plaćaju se u dinarskoj protivvrednosti u agenciji, deca do 2 godine ne plaćaju aerodromsku taksu.
ARANŽMAN NE OBUHVATA: Međunarodno putno osiguranje sa ili bez pokrića Covid-19 (mogućnost pribavljanja u agenciji), individualne troškove i fakultativne izlete koji su u organizaciji inopartnerske agencije.
Putno zdravstveno osiguranje sa pokrićem Covida-19 se preporučuje za putovanje u inostranstvo radi Vaše sigurnosti, te putnici sami snose odgovornost da u slučaju neobezbedjenog putnog osiguranja ili na osnovu slobodne procene graničnih vlasti, budu sprečeni da uđu na teritoriju zemlje u koju putuju.
OSIGURANJE: Mogućnost pribavljanja individualne polise međunarodnog putnog osiguranja sa COVID-19 pokrićem (nadstandardni program osiguranja), za državljane Republike Srbije i strane državljane sa prebivalištem u Srbiji (uz obaveznu dostavljenu kopiju prijave boravka u R.Srbiji). Obaveštenja i uputstva u vezi sa osiguranjem sadržana su u “Opštim uslovima za osiguranje putnika za vreme puta i boravka u inostranstvu” koji su Vam na raspolaganju već prilikom uplate aranžmana.
NAPOMENA: Prva promena po vec zaključenom ugovoru je moguća bez nadoknade, ukoliko programom putovanja nije drugačije precizirano. Kod svake naredne promene već zaključenog ugovora (datuma polaska i povratka, imena putnika, broja putnika sa ugovora, smeštajnog objekata, itd. ) agencija zadržava pravo naplate administrativnih troškova u iznosu od 1.000 din po ugovoru, bez obzira da li promena ugovora vec podleže promeni cene po važećem cenovniku ili obračunu storno
troškova.
OPISI HOTELA
HOTEL GRAND ONS 3*
Hotel se nalazi u četvrti Laleli, na manje od 500 metara od tramvajske stanice Laleli i železničke stanice Aksaraj , na 1 km od Kapali čaršije i na oko 20 minuta hoda od istorijske četvrti Sultanahmet. Sve sobe su dvokrevetne ili dvokrevetne sa pomoćnim ležajem, sa TWC-om i TV-om. Usluga: noćenje sa doručkom – švedski sto (po turskim standardima). Doplata za jednokrevetnu sobu iznosi 50 eur. Rezervacija jednokrevetnih soba se radi isključivo na upit!www.grandons.com
HOTEL BUYUK SAHINLER 4*
Nalazi se u starom delu Istanbula u blizini poznatih istorijskih lokaliteta, na 10-ak minuta hoda od čuvene Kapali čaršije i na 700 m od metro stanice Aksaraj.
U sklopu hotela se nalazi restoran i bar. Sve sobe su dvokrevetne ili dvokrevetne sa pomoćnim ležajem, sa TWC-om , fenom za kosu , mini barom, klima uređajem i TV-om. Usluga: noćenje sa doručkom – švedski sto(po turskim standardima). Doplata za jednokrevetnu sobu iznosi 50 eur. Rezervacija jednokrevetnih soba se radi isključivo na upit! http://www.hotelbuyuksahinler.com.tr/home.html
POPUSTI ZA DECU Popust za dete od 2-11,99 godina u pratnji dve punoplatežne osobe u dvokrevetnoj sobi iznosi 20 eur za hotel GRAND ONS i 30 eur za hotel BUYUK SAHINLER, dete ima mesto u avionu i smeštaj u zajedničkom ležaju. Dete od 0-1,99 godina plaća 20 eur i nema mesto u avionu i na transferu i ima smeštaj u zajedničkom ležaju.
FAKULTATIVNI IZLETI: Sulejmanova Džamija – 10 €; Obilazak lokaliteta (Top Kapi, Antički hipodrom, Aja Sofija) – 25 €; krstarenje Bosforom sa posetom Vaseljenskoj patrijaršiji – 25 €; Azijska tura- 30 €; Tursko veče na brodu Orient house (www.orienthouseistanbul.com ) večera, tradicionalni program, neograničeno alkoholno i bezalkoholno lokalno piće – 45 €; Cena fakultativnih izleta zavisi od broja prijavljenih putnika (neophodan minimum od 15 putnika – a u slučaju manjeg broja prijavljenih cena fakultative podložna je promeni prema uslovima lokalne agencije ino-partnera, i organizator može ponuditi korigovane, više cene u odnosu na zainteresovani broj putnika koje isti nisu u obavezi da prihvate, a u skladu sa mogućnostima organizatora fakultativnog izleta – ino partnera). Organizator izleta zadržava pravo promene redosleda pojedinih sadržaja u programu fakultativnih izleta. U slučaju promena cena goriva i ulaznica na lokalitetima – cena izleta je podložna promeni. Izvršilac usluga i pomoći turistima u mestu odredišta je inopartner
USLAN TURIZM TAŞIMACILIK VE HAVACILIK LTD.ŞTI, GÜMÜŞSUYU, DÜNYA SAĞLIK SOK. No:3/5 TAKSIM / BEYOĞLU – ISTANBUL
OPŠTE NAPOMENE: Turski standardi za hotelsku ishranu se razlikuju od evropskih standarda po obimu i raznovrsnosti. Za razliku od naše i evropske, u ponudi turske kuhinje ima više testenina, povrća, voća, mleka i mlečnih proizvoda, a manje mesa i mesnih prerađevina. Organizator izleta zadržava pravo izmene termina i uslova izvođenja fakultativnih izleta predviđenih ovim programom. Organizator putovanja nije ovlašćen i ne ceni valjanost putnih i drugih isprava. Putnici koji nisu državljani Srbije u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju. Molimo da uzmete u obzir da postoji mogućnost da neki od sadržaja hotela ne budu u funkciji usled objektivnih okolnosti, kao i da usled državnih ili verskih praznika na određenoj destinaciji neki od lokaliteta, ili tržnih centara, prodavnica, restorana, muzeja …… ne rade. Oznaka kategorije hotela u programu je zvanično utvrđena, i važeća na dan zaključenja ugovora između organizatora putovanja i ino partnera, te eventualne naknadne promene koje organizatoru putovanja nisu poznate ne mogu biti relevantne. Poštovani putnici, želimo da Vas upozorimo da usled svetske ekonomske krize može doći do opadanja kvaliteta i servisa hotelskih usluga, na svim destinacijama, na šta Argus Tours ne može imati uticaja. Posebno ukazujemo na moguće posledice svetske energetske krize, te ukoliko iz tih razloga dođe do poremećaja u snadbevanju energentima (gas, restrikcije struje, nedostatak grejanja, i sl.), organizator putovanja ne može snositi odgovornost s obzirom na to da se radi o opšte poznatim razlozimakoji su van domašaja naše delatnosti.
VAŽNO: Turistička putovanja, s obzirom na još uvek postojeću proglašenu pandemiju korona virusa, se razlikuje u odnosu na sva dosadašnja, zbog postojanja posebnih uslova i pravila koja važe na svim destinacijama i koja se moraju poštovati, radi čega insistiramo da se naši putnici, posebnom pažnjom i odgovornošću upoznaju sa svim uslovima i okolnostima koje su relevantne za uspešnu i bezbednu realizaciju objavljenih progama. Realizacija programa putovanja zavisi od imperativnih epidemioloških mera utvrdjenih od strane RS, kao i država tranzita i krajnje destinacije, koje su važeće na dan početka putovanja. Kako su ove mere podložne stalnim promenama, u zavisnosti od epidemioloških uslova, te uvodjenje novih mera, izmena ili ukidanje postojećih, kao i sve druge promene i uslovi koji se odnose na putovanje, a ne isključuju njegovu realizaciju, ne mogu biti opravdan razlog za otkaz ugovorenog putovanja od strane putnika, u smislu novonastalih okolnosti, jer su putnici, kao i organizatori putovanja dužni da prihvate i poštuju sve državne odluke i mere važeće na dan početka putovanja, u cilju njegove realizacije. U slučaju da putnik ipak otkaže ugovoreno putovanje, zbog promenjenih okolnosti ili ne započne putovanje zbog bolesti izazvane virusom Covid-19, pirmenjivaće se Opšti uslovi putovanja čl. 11, važeći na dan zaključenja ugovora. Nadalje, obaveštavamo putnike da su sve zemlje, u cilju prevencije, usvojile posebne protokole o pojačanoj higijeni na javnim mestima i u smeštajnim objektima, a u skladu sa preporukama SZO. Sa tim u vezi, radi postupanja u skladu sa ovim protokolima, hotelski objekti zadržavaju pravo promene načina pružanja pansionskih usluga, prijema i odjave gostiju, kao i mogućnosti promene uslova pa čak i obustavu pružanja pojedinih servisa i usluga u spa centrima, na spoljašnjim i unutrašnjim bazenima, u restoranima, barovima, ili drugim oobjektima i sadržajima, a sve u cilju bezbednog boravka i zaštite putnika. To znači da se pojedine usluge i načini pružanja istih ne mogu garantovati i podložni su promenama, u skladu sa preporukama ili odlukama nadležnih epidemioloških vlasti, radi čega, s obzirom na postojeću situaciju, prigovori i reklamacije u vezi sa tim ne mogu biti osnovane. Neophodno je da se svaki putnik, posebno strani državljanin, pre izbora destinacije i polaska na putovanje detaljno obavesti o statusu države u koju putuje, ili kroz koju prolazi, te da u skladu sa tim pribavi svu propisanu dokumentaciju. Putnici se upozoravaju da mogu biti podvrgnuti nasumičnom testiranju na destinaciji, da su dužni poštovati sva pravila koja se tiču fizičke distance, okupljanja i sl. da je obavezno nošenje zaštitnih maski tokom trajanja leta u avionu, kao i u prevoznom sredstvu kojim se obavlja transfer na destinaciji. Na pasoškoj kontroli putnici su obavezni da skinu masku, radi potvrde identiteta. Na pojedinim aerodromima, pre ulaska u avion, vrši se beskontaktno merenje temperature, te putniku, koji ima povišenu temperaturu, može, prema odluci avio kompanije, biti uskraćeno ukrcavanje, ili pak naloženo obavezno testiranje. Avio kompanija neće prihvatiti na let putnika koji je COVID pozitivan, a u kolliko se to utvrdi na destinaciji, agencija će takvom putniku, o njegovom trošku, organizovati prevoz i pružiti asistenciju, u skladu sa objektivnim mogućnostima, da bi se putnik zbrinuo. Posebno ukazujemo na mogućnost dužeg trajanja graničnih procedura, usled sprovodjenja odredjenih mera, popunjavanja formulara, merenja temperature i sl. Sve informacije i uslovi koju se nalaze na našim programima i drugim objavama, su promenljive i van svakog uticaja organizatora putovanja, te zavise prvenstveno od odluka nadležnih o neophodnim epidemiološkoim merama i ograničenjima bilo koje vrste.
Ovaj program putovanja sačinjen je na osnovu uslova koji su na snazi u trenutku objavljivanja, što znači da, usled okolnosti koje su uzrokovane pandemijom Covid-19, ili iz drugih objektivnih razloga, može doći do promena, na koje organizator putovanja ne može uticati, a koje se tiču raspoloživosti smeštajnih kapaciteta, načina usluživanja obroka, odsustva pojedinih sadržaja u hotelu, važećih pravila za avio prevoz, pravila za prelazak granica i sl. što molimo da imate u vidu. U slučaju navedenog, organizator putovanja zadržava pravo promene smeštajnog kapaciteta na licu mesta, u okviru uslova predviđenih Zakonom. Imajući u vidu specifičnost novonastale situacije usled pandemije Covid-19, obaveza je putnika da se precizno upozna sa zdravstvenim i svim drugim propisanim uslovima, koji su važeći u periodu realizacije putovanja, kako u RS tako i u odredišnim destinacijama, te da te uslove striktno poštuje, kao i da sledi propisana pravila ponašanja i uputstva nadležnih u svim segmentima putovanja. Organizator putovanja nema bilo kakvih ingerencija niti mogućnosti da predviđena pravila i uslove menja, niti da svoje putnike amnestira od eventualnih posledica kršenja obvezujućih normi. Obaveza je putnika da poseduju u toku putovanja masku i rukavice, kao i u prevoznom sredstvu na transferu na destinaciji. U zavisnosti od trenutne situacije, i radi potpune i bezbedne realizacije programa, sa tim u vezi molimo da putnici imaju razumevanja i za eventualna kašnjenja, na koja organizator putovanja u datoj situaciji, nije u mogućnosti da utiče. Putnik potvrđuje da je upoznat sa mogućnostima promene formalnih uslova zahtevanih od strane nadležnih epidemioloških i državnih vlasti, od trenutka zaključenja ugovora pa do završetka putovanja, koji se uslovi moraju poštovati, a kako se radi o opšte poznatim okolnostima koje se, u ovoj specifičnoj opšteprisutnoj situaciju menjaju iz dana u dan, ove promene (popunjavanje određenih formulara na granici, posebni testovi koje zahteva odredišna ili tranzitna zemlja, eventualna izolacija itd.) ne predstavljaju opravdan razlog za eventualni otkaz putovanja i osnov isključenja primene Opštih uslova organizatora putovanja.
VAŽNE NAPOMENE: U slučaju nastupanja opravdanih razloga, i nemogućnosti smeštaja u odabranom hotelu, može doći do zamene ugovorenog smeštaja, u okviru uslova predviđenih Zakonom, o čemu ćete biti obavešteni bez odlaganja, uz poziv da se pismeno saglasite sa izmenom ugovora o putovanju.
Ukoliko eventualnu zamenu ugovorenog smeštaja ne prihvatite, možete odustati od putovanja, bez ikakvih posledica.
Mole se putnici da vode računa o svojim putnim ispravama, novcu i stvarima u toku trajanja aranžmana.
Kod transfera aerodrom – hotel – aerodrom, autobus po dolasku, kao i u odlasku staje što je moguće bliže smeštajnom objektu, a u zavisnosti kako zbog konfiguracije terena tako i u najvećoj meri u zavisnosti od saobraćajne prohodnosti. Obaveza organizatora nije prenos prtljaga od autobusa do smeštajnog objekta. Organizator putovanja zadržava pravo promene redosleda pojedinih sadržaja u programu. Sve vrste usluga, specifičnog obima, kvaliteta, karakteristika i namene koje nisu predviđene programom putovanja, a za koje je putnik zainteresovan, putnik je u obavezi posebno pismeno ugovoriti sa organizatorom, pre putovanja, ukoliko je orqanizator u mogućnosti da obezbedi realizaciju posebnih usluga. Ukoliko između putnika i organizatora nisu posebno pismeno ugovorene usluge drugačijeg obima, kvaliteta, karakteristika i namene, iste ne mogu biti opravdano očekivane i zahtevane.
Dozvoljena težina prtljaga 30 kg po osobi (INF 10 kg i sklopiva kolica do 7 kg), a ručnog prtljaga 7 kg po osobi. Svaki višak prtljaga se dodatno naplaćuje
(prema pravilima i tarifama koje odredjuje avio prevoznik, a na koje organizator putovanja ne može imati uticaja).
Mole se putnici da prilikom rezervacije, a najkasnije 10 dana pred putovanje dostave tačna imena i prezimena onako kako je napisano u pasošu (dostaviti fotokopiju prve strane pasoša). U suprotnom svaka promena posle navedong roka podleže dodatnoj naplati od strane avio kompanije koju snose sami putnici!!!
Molimo sve putnike da nam dostave tačne brojeve mobilnih telefona, kako bismo bili u mogućnosti da Vas o tačnom vremenu leta odnosno sastanka
putnika na šalteru agencije broj 703 na aerodromu „Nikola Tesla,“ obavestimo i putem SMS-a 24 h pred let!!! Ukoliko iz bilo kog razloga niste dobili informaciju o tačnom vremenu poletanja aviona iz Beograda, obavezno kontaktirati agenciju 24 h pred put!!!
Važno obaveštenje – Pasoši državljana Republike Srbije koji putuju u Tursku moraju imati rok važenja minimum 6 meseci od dana izlaska sa teritorije Turske. Molimo putnike da vode računa o važnosti putnih isprava, naročito dečijih.
Molimo Vas da se pre zaključenja ugovora o putovanju upoznate sa programom putovanja i Opštim uslovima putovanja organizatora kao i sa Opštim uslovima medjunarodnog putnog osiguranja.
Aranžman je rađen na bazi minimum 15 putnika, a u suprotnom, krajni rok za obaveštavanje o otkazu aranžmana je 5 (pet) dana pre planiranog polaska.
Uz ovaj program vaze Opšti uslovi putovanja Agencije, Licenca OTP 89/2021